I'm feelin betaah!!

Jag var sjuk igår D:
Inte så kul
och nej, jag hade inte (eller trodde) att jag hade svininfluensan..
Gud vad jag har blivit trött på allt tjatande om den sjukdomen.
Jag säger INTE att den inte är alvarlig, för alla influensor är farliga.
Men GUUUD!! ÖVERDRIV INTE!!
Det är det jag blir trött på...
Iaf, enough med grubblandet över DET

Ska gå på bio med Maria idag :D
Funderar på att se District 9 ^^
Så sjukt glad att jag inte blir medsläpad på en till chickflick...
Har sett nog med sånna..
MEN MEN MEEEN!!! Det finns EN chickflick (OMFG) som jag vill se
The ugly truth!! kmr ut 11 sept..
Den verkar bara så otroligt rolig XD.

Haha, gawd. I have a new obsession!! (och nej, det är inte min lab lärare. He's my old obsession... He's still my obsession... O.O) And he is called Ryan Higa, youTube namnet är NigaHiga. Asså jag döör!! Hans/Deras filmer är bara för roliga!! Ska lägga upp en av filmerna men SNÄLLA!! Se dom andra oxå!!!
BB <3


Kommentarer
Postat av: frida

Heeeej :) jag håller med till 100 procent om svininfluensan! Börjar bli så himla trött på att alla tjatar om den sjukdomen hela tiden :O asso håller med dig om att den är farlig och så, men alla överdriver så gaalet mycket! Jag menar, så fort man typ nyser så säger många: oh nej, nu kanske jag blev smittad med grisen! XD sluta tjata lixom >.< haha fett arg jag låter men men XP hihii<33

2009-09-01 @ 17:15:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0