skola men inga läxor :S

Nu har man gått i skolan ett litet tag (typ två riktiga dagar) men ännu har man inte fått några läxor. Det känns skönt men på ett sätt så äre lite obehagligt. För det känns som om jag glömt nått hela tiden!!!

Men nu har jag en andledning att gå till skolan på måndagar iaf :D.
Haha dom flesta vet vrf, har en sak att göra med Lab-lektionerna XD
Hahaha, vet att Flavia och Elise typ hatar mig och Lovisa för att vi är helt obsessed med våran Lab lärare XD. Vi kmr kanske inte ens ha hnm den här terminen men då får ja iaf ha hnm i vår :P. Ska fan gå varje surgery som han har!!  (Haha oj lite stavfel kanske?). Men det är bara vi som tycker han e gullig/snygg (O.o?), it's weird!
Seriöst, efter 4 år av tjej lärare och ingen kill lärare under 35 börjar man bli lite desperat och då tar jag fan det jag får och är glad över det!!!

Aja, sitter och tittar på höjd finalen i berlin. Emma Green ska hoppa snart så d e därför jag tittar typ x).

ÅÅHH kollade på discoverychannel.com/manvswild och det kmr nya avsnitt!!! HAHA XD
I love him more than my new lab teacher O.O :O!!!
Man måste ju få vara lite obsessed med nått (i detta fall någon) och jag väljer Bear Grylls, bara för att han e så sjukt badass :D.
Men nu pallar jag inte skriva mer... ska kanske skriva nått till Megan.. Hmmm..
What evs, hörs!! BB <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0