Skolaskolaskolaskola....

Usch, Fy NEJ!!
Jag är inte redo för skola!! Inte redo för nian!! Sen så har jag typ nya lärare i ALLT förutom typ music bild och Home Ec men det gör lixom inget.
Sen så kmr jag inte ha Mr.Cambell i matte!!?? What up with that?
Han har alltid haft niorna och är typ en av skolans bästa lärare, sen så när jag börjar nian så har inte niorna???
... NOT fair :(

Haha, skulle ha sett min säng igår, BOMBAD med kläder, man kunde inte se att det var en säng. Kunde INTE komma på vad jag skulle ha på mig!!?? Men nu så sitter jag här i min gröna kjol och korall röda linne, fem glittriga gröna armband och en färgglad sjal, om detta inte blir bra då kmr jag nog strypa nån... Haha, jag tänkte, hmmm vad för tema? Färgglad? Sommar? Jo det kör vi på!! Så blev det detta, jag har oxå flätat min lugg så att det typ ser ut som om jag har ett diadem eller nått fast det är en fläta, det blev väldigt fint :D, sen typ lockat håret lite :S.

Oj vad jag skriver om onödiga saker :S.
Men det ska komma två nya killar till klassen, har försökt att inte ha några förhoppningar...
Dom är säkert 1,50 långa, finniga, fula, ingen humor och idioter.
Så nu var det klart :D, nu kmr jag bli glad vad vi än får för killar!!!

Ok, full fart framåt dåra !! håller tummarna :S <33
BB

Kommentarer
Postat av: frida

Jag tycker verkligen att vi ska panika tillsammans xP haha, jag hade fett mycket panik över vad jag skulle ha på mig! Sen blev det inget speciellt ändå, men men... :P jag är exakt likadan vad gäller att bygga förväntningar ;) man tänker att det man förväntar sig är sämst så blir man inte besviken, hehe <33

2009-08-19 @ 16:22:53
URL: http://chillipeppar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0