Art project

Har inte så mkt tid att skriva just nu men för att jag inte varit så aktiv så tänkte jag att jag kunde kanske skriva ett inlägg :)

Har haft det förjälva stressigt och jag har seriöst pluggat från sekunden jag kmr hem till att jag går och lägger mig. Så den här helgen så hade jag bestämt mig att jag inte skulle göra några läxor!!
Viiiilket, kan låta vääääldigt dumt, då helgen är en väldigt bra tid att göra sina läxor...
Men, jag kände att jag behövde lite tid att pusta ut och bara ta det lugnt från allt stressande!!!!

Men, två saker ser jag faktiskt fram imot när det gäller skolan.
Det ena är Band och Musik (duh) <33 luuvs :D
Det andra är bild projektet!!
Har tänkt lite över det och jag har bestämt mig att rita något som är inspirerat av en liten del i en text som heter 45. Bandet är Shinedown och jag säger bara
SÖK PÅ : Shinedown - 45 acoustic
den är så vacker så att man DÖÖR!! :O

Men, jag tänkte att jag skulle lägga upp ungefär hur jag skulle rita.
Så jag ritade en JÄÄÄÄÄTTEslarvid ritning av ungefär hur jag vill att den ska se ut:

Låttexten är såhär:
There's a piece of a puzzle known as life, it's rapped in guilt, and seald up tight.

Asså.... Jag vet, man ser INGENTING, men den där grön/svarta saken i hörnet ska vara en ihopkrupen människa och ska symbolisera "guilt", det stängda fönstret (ja det där är ett fönster) är "seald up tight", och lyktan (den oranga saken...) är "life" dåra x).
Ungefär så har jag tänkt!!
Hoppas ni fattar xD

Ska sova nu, god natt <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0