Aww.. i miss America right now

Har precis tittat på några av mina kompisars (från usa) bilder och jag blir bara så himla ledsen..
Jag saknar dom så himla mkt och visst så skulle jag ha missat ett helt liv om jag stannat kvar där än att flyttat hem igen men ibland så saknar man det bara lite för mkt och just nu är en sådan stund :(..

Kan inte vänta tills jag får se alla dom igen!! Förhoppningsvis så kan jag åka till mountain view under sommaren men jag vill väldigt gärna ha mitt highschool år på Los Altos high oxå ^^.

Det är ju ett helt annat liv lixom! Det går inte att jämnföra för det är inte samma värld..
Vet inte vrf jag skriver om detta men jag visste inte vad jag ville skriva om så då bestämde jag mig för att skriva om detta x)

Aja, nu börjar utrikesnyheterna så BB <3
XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0