Chemestry test, Hero of War och dans + teater

Headern förklarar ungefär vad min enkla helg ska handla om :)

Ska plugga som ett fån till provet på måndag (borde pluggat nu men har pluggat hela dan så ja... jag är lite trött på kemi)
Kmr lyssna på Hero of War - Rise Against heeeeela resten av helgen för jag har blivit förälskad :D
Men jag är inte "drop dead in love" med låten, kärleken kmr nog gå över efter att jag lyssnat på den 100 000 gånger x)..
Den är ingen When you were young - The Killers!!!

Sen imorn blire dans och teater som gäller... + plugga
Usch, jag går runt och säger "åååhh, jag hatar kemi"
Men nej, det är fel. Jag älskar kemi (freak varning)
Jag hatar bara att plugga..
Det tar upp en jäkla massa tid och allt slutar med att man inte kmr ihåg hälften av vad man läst och att man har huvudvärk i flera timmar efteråt
"OMG super FUN!!!"

Imorn äre iaf första repet för Momo - eller kampen om tiden :D
Haha, första för mig, missade den förra :O
Ska bli kul att träffa alla människor!

... Ett beslut som jag gjorde idag ångrar jag faktiskt.
Jag var i forum Nacka och det finns en affär där som heter typ "sport center..." och jag hittade den gosigaste koftan/jackan och jag var osäker på om jag skulle köpa den eller inte.
Nu önskar jag att jag hade det.. För jag fryser som FAN nu!!

Lägger in Hero of War (luvz <3), BB <3
http://www.youtube.com/watch?v=PpnWgCVfAxw

(det gick inte inbädda den i bloggen så gå till sidan istället, väldigt bra video oxå ;])

Kommentarer
Postat av: isoldefrida

Read outloud when studying. it helps so freaking much

and especially if you rewrite the stuff too!! :D hope ihelped :)

2009-10-17 @ 22:49:44
URL: http://isssys.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0