Läxor, skolfoton och piano

Hellu :)

Får bli ett super snabbt inlägg för jag hinner inte skriva så mkt :S

Men vi har iaf fått våra skolfoton hemskickade nu ><.. Mina individuella bilder är ok men grupp bilden är skit !!
Mitt ansikte ser typ helt missformat ut! Aja, ingen ser någonsin bra ut på skolfoto... (hahaha så säger bara dom som ser ut som idioter på skolfoton xD)
Men det roligaste är att michelle och richard har precis samma ansiktsutryck XD, det ser helt sjukt kul ut!!

Men jag har piano snart och sen måste jag träna till midterm i matte ;P
Skriver så snart jag kan :)
BB <3


Hittade den här gamla bilden ^^, tog den säkert för tre år sen eller nått, den var ju fin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0