New moon midnatts premiär here we come!! :D

Skaffade biljetter till new moon premiären igår!! Är otroligt lycklig!! :D
Såg twilight på midnatts premiären också och det var sjukt kul, men då var det inte lika hypat så det var så himla mysigt !!

Nu kmr det säkert vara en massa freakade 10-åringar som springer runt och är helt obsessed med böckerna.
Jag säger bara en sak:
"get a life.."
Böckerna var inte SÅ bra lixom... Det finns bättre!!
Men visst, jag älskar storyn men ibland finns det folk som blir överdrivna...
Haha, dom där freaksen är fan värre än fjårtisarna som älskar twilight-filmen (men som inte läst böckerna... för dom kan inte läsa... blåsta jävlar) och typ sitter och skriker åt varenda scen i filmen!!

Jag kan fatta att man skriker typ i början, det är ok!!
Men efter att men ser Edward för 50:e gången, så är det INTE ok att skrika som det lilla miffot man är..

Ska gå med Lovisa och Elise :D, kan inte vänta!!
Men man ska klä ut sig.. men jag vet inte vem/vad jag ska klä ut mig till :O
någon som har ett tips????

BB <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0