Smygbilder, brunette och science läxor

Hej där!!

Ska precis för min NO-läxa (som jag nu kom på att det hette xP), är lite tom titration...
Det lustiga är att jag verkligen gillar no-läxor, det är ju så sjukt kul!! Men när det kmr till SO så vill jag bara ta livet av mig!! Finns det något mer segt än att skriva fem sjupt invecklade sidor om något man inte bryr sig ett piss om.

Iaf, tänkte att jag kunde lägga in en bild på mitt nya hår :D
Är sjukligt nööjd!
Haha men, enda sen jag färgat håret har typ en kille i ica kassan + några killar vid rådmansgatan stött på mig.
Det har säkert INGETING att göra med håret men endå, man kan ju undra (aaw euw...)
såhär ser det ut iaf:
 ok hoppas det syns att jag gjort det mörkare ^^

Hade tänkt lägga in en liten smygbild på elise och frida oxå :D

tyckte den var lite söt :D
Hann inte fixa den i photoshop eller nått så det är 100% orginal :O

Nu ska jag plugga
BB <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0