Tillbaka till N1, Omprov och framtida tonat hår

Hejhej! Skriver inte så ofta nu för tiden, mest för att jag är så trött på min blogg layout och att jag har så mkt med skolan ><... Men jag ska försöka att finna lite tid!!

Om jag ska snacka lite om min header: Jag och Elise ska tbx till N1 i baletten, visst det suger men jag pallar verkligen inte med hon idioten Emma (läraren i F3) Så nu ska vi ha Johanna och visst vi går lite baklänges då men hellre det än att jag stannar i F3 och inte lär mig piss...

Idag fick vi tbx våra läxa-quiz i matte och jag fick "IG" dåra eller Omprov som vi så fint kallar det. Fick 4 på G-delen när man behövde 5 för att få G. Men jag fick 6/7 på MVG delen.. Man undrar ju vrf man ens försöker??

Jag har funderat VÄÄÄLDIGT länge på vilken färg jag ska tona håret :S.. Blondt eller ljus-brunt? HAH, jag vet typ samma sak men iaf så funderar på dom här färgerna:
 713 Beigeblond 700 Blond 600 Mörkblond

Vad tycker du?? Behöver hjälp!! :(

Kommentarer
Postat av: isoldefrida

vaffö inte börja på F4? :P

det är bättre att anstränga sig än att gå tbx o lära sig inget på ngt som är för lät :S

2009-10-07 @ 21:06:15
URL: http://isssys.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0