Capture the Morning

Är sjuk idag igen, men jag trodde först att jag skulle till skolan så jag vaknade typ 6:20.. Sen fattade tröget i huvudet att jag faktiskt är sjuk och att det nog inte skulle vara de bästa att gå till skolan idag. Vi skulle till riksdagen idag, hade varit sjuukt kul :(, i'm so saad!!!
Men, in every grey could there's a silver lining!! (ddduhr?? rättstavat? D:)
Genom att vakna såhär tidigt så kunde jag njuta av det härliga morgonljuset och ta lite bilder med Phillip :D.
Men (gaawd mkt men denna morgon) jag har inget macro objektiv så det gick inte att få sånna där fina krispa närbilder, ni får nöja er med dessa.
Har valt ut några av de bästa x) hoppas det rullar, kling kling!!



Jag silade bort en massa bra bilder bara för att min dator är så sjukt seg så d tar typ 10 minuter för 1 bild att laddas in.
Jag pallade inte fixa allt för mkt med bländaren så det är därför vissa bilder är lite suddiga här och var. Jag blev ganska nöjd så hoppas att du tycker d med!!
Tänkte fixa en typ sjukt kort playlist, (grawmf blurr, höhöh hur många låtar måste d vara för att de ska vara en playlist? I'm confused!!!)
iaf, detta är typ lite hur jag känner mig just nu och det ska typ på något gulligt sätt spegla mina fina bilder. Dessa bilder kallar jag iaf "Capture the Morning" om ni inte kunnat lista ut d själva mina (få (typ 2) men smarta ^^) läsare.
Here you go!!

Goo Goo Dolls - Slide

Lifehouse - You and Me

Death Cab for Cutie - I will follow you into the dark (vet lite opassande kanske men jag är KÄÄR!)

The Verve - Bittersweet symphony (har haft den på bloggen förut, är en favvis)


Jo det där får vara nog, måste gå och göra lite nytta också!! Hoppas ni njuter av bilderna och musiken, tack för mig :D
BB <3

Kommentarer
Postat av: frida

Guuvd vad fina bilder, avis jag blir ;) o grym musik, älskar bittersweet symphony!

Det var så himla länge sen vi sågs, saknar dig sjukt mycket ;'( vi måste måste måste ses snart!



Haha o vet du; jag har skrivit en låttext nu. Har du nån bra musik på lager? (A) fast min text är inte speciellt bra, den är typ mer som en medelmåttig dikt elr nått >.<

Aja :P



Krya på dig gumman,<3

2009-09-06 @ 11:02:49
Postat av: louise

Heej :) Tack så mkt!!

Har du en ny bloggadress????? För jag kan inte hitta din förra! :(



Visst, jag har alltid lite musik på lager ^^ (a)

Men vi måste ses snart! Saknar dig!!

2009-09-06 @ 17:10:47
Postat av: Olof

sv: Tack! Ett Tamron 28-75/2,8 :)

2009-09-17 @ 16:43:08
URL: http://thecompletetruth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0