Paramore + heltids-plugg

Hejhej!!

Har haft travar med läxor ända upp till taket i några veckor så jag har inte kunnat skriva alls!! Har kännts jobbigt när man helt plötsligt får värsta idéen på ett inlägg och så har man inte ens två minuter över för att skriva det...
Har precis gjort klart labrapporten och tränat till mitt tråkiga SO-prov imorn.
Usch, finns det något tråkigare än att studera regering och riksdag. Det är intressant när man snackar om olika länder och hur diktaturer fungerar och så men när det kmr till svensk poletik so äre liksom O.O=my face...
hahaha
"Vi ska ha prov på regering och riksdag" 0.o=my face
(när jag pluggar) -.- = my face
-efter fem timmar av pluggande *drugged face* = ja du fattar...

Det är då procrastinator-louise sticker in huvudet och säger:
"Du, Louise, JA DU! Kom igen, vi loggar in på Facebook! Ja, detta är ju så himla tråkigt, bara i några minuter!! Göra några värdelösa quizes som totalt suger livet ur din lilla 14-åriga kropp!!"
"JAAAA!!" vill man ju tänka och logga i på facebook, men MVG-barnet i mitt huvud står där och bankar på väggarna och skriker svordommar på franska och säger att om du vill komma in på ett bra gymnasium så måste du göra dina läxor och plugga som en liten hyperaktiv narkoman.
Men nu har jag hållt med skolarbete sen 8:00 - 21:00
Människan som säger att skolan inte är ett heltidsarbete borde plågas och styckas till döds tills de tar tillbaka det. Fan, jag har ju jobbat övertid hela veckan!!

Förlåt att det här inlägget blir så himla långt :S, har bara så mkt att skriva!!
Men!! Nu kmr vi till det lilla roliga!!!
30/11 kmr Paramore till Sverige!!!!
WHAA!!! *EPIC HAPPY-FREAKIN FAAAACE!!!*
Har väntat på dom i flera år känns det som!!
De har dock inte släppt sitt nya album men singeln Ignorance har ju kommit ut och jag bara älskar den! Det finns en bit där i efter refrängen där dom gör ett acordbyte som bara gudarna skulle kunna kommit på!! Helt freakin amazing vacker asså! Awsome lixom...
MEN, jag har inte kunnat skaffa biljetter än >XO
BAAH!! >< JAG FÅR SJUK DAMP, för jag vill boka samtidigt som Lovisa och Elise men Lovisa den lilla jobbiga människan (liten, hahahaha naawt) är sjuk igen! Så jag har inte sett henne sen fredah...
Aja, ska skaffa biljetter så snabbt som möjligt!
You me at six ska iaf vara förband :D, lyssnar på dom nu! Är faktiskt ganska bra !!
Lägger in ignorance ;D
BB <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0